Då var laddaren hemma :)

Så imorgon kommer jag knäppa massor med kort igen. jippie :D Imorgon kommer bilder på gubben det lovar jag =).

Har varit ute 2 dagar nu och kört min bil, tycker det går hur bra som helst, speciellt på slutet idag när jag började få känsla på hur bilen funkar genfört med bilskolans. Och även uppkörningstiden är bokad lika så teorin. men INGEN kommer få veta när, enda jag säger är någon gång i mars eller april. :) Hehe, så ni kommer bara få veta när jag tagit min kära lapp vilket jag är säker jag  gör nästa gång :) Bara jag som kommer veta inte ens Tommy kommer veta...:)

Igår såg vi nya Beck - I stormens öga. Måste säga den var bra, men den handla lite för mycket om Gunvald för min smak, jag vill  ha mera Beck. Men man fick då väärldens chock i filmen iaf, och det var ju rätt kul även om jag vart rätt sur på slutet haha :) Tänkte för er som inte sett den, ska jag inte förstöra. För det gillar jag inte själv, så less på folk som gör det...

Imorgon, ska jag och Sussi ut en sväng och köra, ska till Birsta för jag ska köpa vindrutetorkare till bilen. Och sedan blir det säkerligen en sväng runt stan och så. Sen på lördag är det jag som kör Tommy till jobbet på morgonen. Blir körning varje dag nog framöver tills jag ska köra upp :)

Nu ikväll har jag och Tommy suttit och gjort en matsedel för 2 veckors tid framöver på ett ungefär iaf :) Idag blev det laxfiler och imorgon blir det flygande jackop :) mumma.



Vecka  1

Måndag: Kycklingfilé , grönsallad & taziki

Tisdag: Biff med lök, sås & grönsallad

Onsdag: Laxfile, gräddfilssås & sallad

Torsdag: Kebabwok, (paprika, lök, rotfrukter)

Fredag: Inbakad fläskfilé med ost

Lördag: Tacogratäng

Söndag: RäkSallad

Vecka 2

Måndag: Kycklinggratäng

Tisdag: Lammbiffar med lime kallsås

Onsdag: Ugnsgrillad falukorv med ost & lök

Torsdag: Räk/kräftstjärts wok

Fredag: Stekt fläskfilé med rotfrukter & rödvins sås

Lördag:

Söndag:


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback