Hemma i Sundsvall igen

Då var man hemma i Sundsvall igen. Och jag ska senare under kvällen lägga upp lite bilder och sånt från resan uppe hos mina föräldrar.

Men fy vilken bilresa hem, kändes fan som man inte skulle komma hem någon gång. Det var stopp på stopp på grund av avåkningar och lastbilar som inte kom upp för backarna så de blev stående mitt på vägen och blockerade vägtrafiken. Vi åkte 9.15 var här i sundsvall 15.15. Då kanske ni kan förstå vad vi har haft för trafik....uuha. IS, snörök, IDIOTER, snöstorm & skenade lastbilar längst hela vägen. om jag inte räkna fel så var det 7 stycken. en del låg ner i snödrivorna för de hade kantrat. Just det att för inte glömma....idiot omkörningar!

Kommentarer
Madde

Caaaattis nu när du är hemma, kan du snälla snälla ta bort "god jul"-grejjen och snön på bloggen min? Är du såååå snäll =) Du behöver inte ändra nått annat! =)

2010-02-04 21:24:36
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback