Söndag - Alla hjärtans dag

Ja idag är det då alla hjärtans dag och jag har varit hemma med gossen och varit en sväng upp till grannen och hjälpt henne sy lite lakan av gamla sängkläder och sånt. Jonathan tror jag håller på ännu en tand på nederkäken, så inte konstigt han är liiite små sur om dagarna, inte lätt att vara liten helt enkelt.

Har börja höra mammaaamma mer och mer från honom nu på dagarna, så gullig. Åt ½ burk biffstroganoff idag till middag och tyckte nog den var riktigt god för han gapa bara efter mer så fort jag gav honom en ny sked ;) Gullungen min ♥

Sen upptäckte jag igår kväll att J kan rulla tungan åt sidan precis som mig och så gjorde han det just när kameran var framme så jag fick det på bild också :) Såå sött..



Nu ska jag invänta Tommy som kommer från jobbet på en stund, ska få gryta av Sussi o Matti som vi ska äta till middag så det klagar man ju inte på :)







- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback