Söndag

Sitter just nu och väntar på att få hem min lilla son som sov hos sin farmor o farfar igår. Fast blev inte många timmar som vi inte var med honom när han var vaken. För vi tog med oss kött och sedan bjöd vi matti, sussi och ulrika på middag hemma hos dem :) Gubben fick bada, vilket han tyckte var riktigt mysigt och roligt (kommer bilder senare). Märks ju att han börjar intressera sig om andra barn på ett lite annat sätt också nu. Syndes hur han såg på Amanda nu än innan :) Så nu sitter jag bara och väntar på få hem min son KOM MED HAN NUUU! :)

Annars idag ska vi väl inte göra så mycket, är ett himla väder utanför dörren så stannar nog inne om jag verkligen inte behöver ut någonstans. Tagit fram köttfärs ur frysen, får se vad man gör med den får fundera lite under dagen.

Glömde ju min kamera där så jag har inte kunnat lägga upp lite kort på bubben men jag får tillbaka den när jag får tillbaka min andra älskling ;)hihi

Sen när vi kom hem på kvällen såg vi på tv åt gott och drack gott (COLA) Och såg på OS vilket verkligen var sååååå spännande, satt typ och hoppa och skrek i soffan. SÅ tur bubben inte var hemma så mycket som vi levde om sista 4 km hahaha :D GOOOOO. Och ikväll blir det OS igen :)

BRA JOBBAT SVERIGE, vilket OS :D

Ha en härlig söndag


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback