Fredag

Hejhopp, nu är körtiden och teoritiden bokad, men näää ni får inte veta när. Bara veta när jag klarat det som jag gör denna gång :) Varit ute och kört privat nästan varje dag sedan jag fick tillståndet, och idag ska vi ut en sväng på Birsta så jag kan kolla efter en vårjacka åt Jonathan, och lite andra saker också för den delen. Så man ser väl om man får med sig något hem eller om det bara blir att titta idag och köpa när man fått lön.

Annars händer inte så mycket här om dagarna, jag är som sagt ute och kör 1-3 timmar om dagen så jag hinner inte göra så himlans mycket annat. Sussi kommer oftast vid 13 och vi är hemma vid 15 ungefär då är det hans middag som gäller busa en stund, sedan sista vilan för dagen innan natten. Så jag hinner inte så mycket förtillfället :) Och morgonen går snabbt när man har en son som vaknar 9-10 på morgonen.

Ja vad kan jag annars skriva? hmmm, nä jag tror inte jag kan säga så mycket mer. Ja gubben säger maaamamaa ofta, men inte mamma än :) Men HEJ säger han när han ser en :) Så himla sött. Och igår sa jag HEJHEJ åt honom strax efter HEJHEJ kom ifrån honom ;) Hehe han snappar fort upp efter en :) Är som en riktigt lite härmapa :)

Nä nu börjar våran dag på riktigt, ska ta mig något i kistan, se Våra bästa år, och mysa o gosa med plutten här hemma. Och ikväll blir det bara mys framför soffan, med något gott att tugga på :) Och lördag bio :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♥ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Köpte dessa här om dagen. Riktigt fina tycker jag



Ser ni en liten tand på överkäken :) Sååå  gulligt :D

Här har ni en mamma som sovit 3 timmar, då har man rätt att se sliten ut haha. Bläää :)

Kommentarer
Emma (mamma till Viggo)

FINA bilder :) Jättesöt i bodyn!!! Tanden är så megagöllig, ser framför mig hur han har 2 tänder upp till med mellanrum ;) Himlans sött!!!



Han blir mer och mer lik sin far va? =)



Äsch då, du är så fin som du är :) Sliten som pigg! :) Så fina bilder på mor & son.



Kram Emma & Viggo

2010-02-19 13:32:45
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Rosie mormor

mormors goding o mammas fina dotter.

2010-02-20 10:22:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback