...

Varit riktigt jobbiga dagar nu, tror Jonathan är inne i någon utvecklingsfas, sen är humör verkligen inte på topp längre av flera anledningar men jag har en som jag inte kommer gå ut med här. För finns folk som ändå inte fattar så det är skitsamma, så ingen idé att fråga vad jag menar för jag kommer ändå inte svara..

Ibland önskar jag livet bara var lättare att man bara kunde säga vad man egentligen känner, så man slapp ha denna jävla känsla i kroppen som närmare för gör mig. Men men sånt är livet...Säkerligen på sämre humör för att jag inte får sova bara höra skrik och är ensam största delen av tiden...

Blir nog en tidig kväll, är så jävla slut vill inge annat egentligen än bara gråta för alla känslor jag har som jag inte kan säga :(


Nog om allt som inte kan sägas. Det som kan sägas är att jag är så tacksam att jag har dig Jonathan då håller mig flytande och får mig vilja må bra. Älskar ju dig såå mycket även fast du är mammas lilla monster just nu. Men du har ju varit en ängel senaste månaderna så klart du måste få ha en sämre tid också :)


Kommentarer
Sussi

Gud vad fin boken blir =)

2010-01-13 19:19:24
URL: http://sussey.blogg.se/
madde

ja detta är Jobbigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :/ dock har faktiskt ella vart rätt så snäll i 2 dagar nu, hoppas hoppas på att det håller på att gå över!!

dock har hon sovit mer än vanligt, och fått bajsa normalt!! så kanske är det som gjort att hon vart snällare!!

dock fortfarande lite kinkig...men inte alls som tidigare dagar!!

så allt gnäll tror jag ochså för våran del är att hon sover på tok för lite på dagarna!!!! så nu måste jag få henne att sova mer!!

sen har hon inte bajsa på länge!! men nuså är det igång igen!:)

men fortfarande tror jag att de är denna fas..men har vi tur så håller den på att gå över..men våga inte hoppas på för mkt..

alla bloggar jag läser de är ganska många...som har barn som är lika gammla som våra barn...skriver att deras ungar har förvandlats till monster!

så visst fasiken är det en fas dom är i :D tror ungarna har snackat i hop sig..:D Bestämmt att dom ska göra det jobbigt för mamma å pappa några veckor!!



man får tänka att det kommer bli bättre..även om de inte känns som det..

och jag är ochså ensam större delen av tiden..albin jobbar så mkt!!:/

du får prata på msn om du vill prata av dig:)

kram på dig!

2010-01-13 20:09:12
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback