Fredag

Jag som skulle kliva upp tidigt idag, haha inte gick det bra direkt...Hade ju ställt mobilen och allt. Men Tommy tog den med sig för han skulle kunna få tag i Fredrik (min bror som kommer hit idag). Jag skulle ju träffa Madde & Amanda vid elva och jag vakna typ elva. Ja blev lite senare än det var tänkt, de kom vid 11.30. Vi umgicks och så bjöd jag henne på mat.

Nu ska jag ta hand om tvätten som jag inte hann med igår eftersom allt vart så himla stressigt i tvättstugan, och tvätten är ju sämst på torka :( Se om jag hinner allt innan fredrik kommer. Beror ju på lillen också om han låter mamma sin hålla på och härga runt.

Ikväll tänkte jag laga klycklingklubbor med strips till fredrik o tommy. Själv kör jag nog på en god sallad till.

Lägger upp lite bilder senare när jag hinner på Amanda o Jonathan.

Ha en härlig fredag

Kommentarer
madde

såg att du kommenterat annasara!

jag undrade samma sak:D hehe om han gnyr eller skriker!!



ella har alltid vart lätt å lägga! tills för ca 1 månad sen!

då började hon krypträna i sängen!

sen börjar hon gnälla eller gny...

men det låter jag henne göra! medans jag å albin ligger i sängen å kollar på nån serie på datorn. så ligger hon å gnyr och samtidigt rör sig åt alla möjliga håll...jag har lampan släckt..hon kan gny allt ifrån 15min-1timma men jag tar aldrig upp henne! hon somnar tillslut! MEN jag skulle aldrig låta henne ligga å gallskrika!!! För de tycker jag är lite fel..jag vill att hon ska känna sig trygg, en del kanske tycker man skämmer bort dom, men jag tycker inte man kn skämma bort dom när dom är så pass små! Så skulle aldrig låte henne ligga å gallskrika i onödan!!

men gny å gnälla får hon göra hur mkt hon vill:)

KRAM PÅ ER! :)

2010-01-22 19:23:01
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback