God morgon

Ja då var det fredags morgon, och japp jag är vaken. men lilleman ligger fortfarande och sover, får väl se om han vaknar snart så man kan mysa med honom lite i sängen kanske :).

Annars kommer det nog bli en lugn dag, bara vara liksom. Ingen direkt super värme ute så kommer nog mest stanna inne utom några ärenden som måste fixas under dagen.

Spela lite Super Mario igår också, hihi kan inte få nog av det spelen, påminner så mycket om när man var liten och satt och spela i timmar utan ett problem i världen.

Nä nu ska jag gå upp och stänga fönsteret det är kallt i rummet, buuurr...får väl se när Tommy vaknar säkerligen inte före nio iaf hehe

mitt horoskop för vecka 2; På ett sätt stämmer den veeerkligen och på ett annat inte. Så kanske ligger lite sanning där ändå. Måste iaf ta detta år som en ny start när de gäller allt, och verkligen fundera vad som är viktigt just nu och vad jag vill förändra på så inte samma problem kommer om och om igen. Bryta gamla mönster, som jag anser jag redan har börjat göra men behövs mer....men sakta men säkert så går det emot rätt håll :)

I samband med nyåret har du en hel del du måste begrunda på djupaste allvar. Livet är definitivt inget att skämta om just nu, och det verkar som om du måste gå in för att avtäcka information som ytterst kommer att ha en betydande inverkan på din förmåga att känna trygghet - både i termer av din ekonomi och i förbindelse med ditt livs viktigaste relationer. Ju mer du tänker på det, ju mer inser du att det är en långsiktig process. Är du intresserad av personlig utveckling, så är detta en bra tid för dig att gå till botten med dig själv och skapa förändringar som gör din framtid lite ljusare. De bästa kreativa resultaten är de som uppnås med minsta möjliga utgifter.

Ha en bra morgon :)

Kommentarer
Madde

Vart hittade du det där horoskopet? =)

2010-01-15 13:30:22
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback