Halkörning

Nä måste verkligen säga att jag gillar inte alls köra bil på vintern, ingen upplevelse alls bara otäckt. Men man vänjer väl sig...Slapp iaf ta bussen hem eftersom vi körde nu på slutet vid ortviken och då fråga jag om han kunde köra tillbaka ner på M för jag hoppar gärna av i Skönsberg och det fick jag :) Skönt att slippa vara på stan längre än man behöver när man ändå inte har något ärende där. Och sen denna tid när alla skolorna slutar...nää tack.

Nu sover gossen, hade gått så bra uppe hos Maria och han hade varit sååå snäll. Men när mamma kom började man grina, så när han kom hem la jag honom i sin säng och nu sover han sött. Och jag ska fortsätta med min köra bok redan 11 jan och jag har inte hunnit nå långt ska göra sista sidan 26 jan så nu får jag lägga på ett kol eller två :)

Tror jag ska höra med Tommy sen om han vill ha spagetti o köttfärssås :) Ätit kyckling flera dagar i rad utom igår då det var Haga grillen :)

Ska ta bilder senare på gossen också, den har varit urladdad nu någon dag, men snart så är den laddad och redo för att användas. Ska nog om vädert fortsätter såhär använda den imorgon ute och ta massa härliga vinterkort :) Måste ju ha vinterbilder med i boken såå klart :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback