Lördag

Ja det är natten till Lördag iaf. :) Jag är ju nu uppe hos mamma & pappa på besök och lär bli här uppe tills 4de feb. Har tagit en hel del bilder, men eftersom de har en massa strul med internet häruppe så har jag inte hunnit lägga upp några kort, men ska se om jag inte kan göra det under morgondagen. Och egentligen var det tänkt att vi skulle in till Umeå nu "idag" lördag, men mamma o pappas bil funkar inte som den ska kylan har tagit fläkten. Och min bil har min bror eftersom han är iväg och dömmer en match. Han är hockeydomar, han skulle förlora ganska mycket pengar så vi får ta Umeå på söndag istället och besöka min farmor. Ska även förmodligen köpa en Bumbo stol åt Jonathan, om vi hittar någon vill säga.

Hehe Jonathan fick även nu ikväll duscha i sin matstol efter ha ätit en efterrätt som var rätt kladdig hehe. Gick hur bra som helst tills jag skulle skölja ur håret hehe...då gallskrek han och ville inte alls vara med längre. Tror inte riktigt han fattar att man ska blunda hehe ;P

Ja sen har ju våran son hunnit bli 6 månader också. Shiiit vad tiden bara springer iväg. Tycker just nu det står ganska stilla med utvecklingen, men så har han ju varit att han står still någon/några veckor sedan PANG så händer allt på samma gång...Sen kände jag även idag att en tand är på väg upp, vilket kan förklara att han är lite mera känslig än vanligt...men inge överdrivet lite mera gosig och vill inte vara ensam för 5 sekunder. Men men sånt man får ta :) Mysigt att ha en son som älskar mysa i famnen på en.

Just det, Jonathan kan säga ett ord redan ;) Och detta är sant. Alla vi här uppe har hört det nu flera gånger. Jag och Tommy har sedan Jonathan var riktigt liten ALLTID sagt hej när vi kommer framtill honom. Och nu när han ser än säger han HEJ...man hör att det är HEEEJ. Så himla gulligt. Samma sak om man säger hej så svarar han ganska ofta :) JAG VET...att han upprepar det jag säger men tycker iaf det är sött att han säger ett ord ;)

Nä nu ska jag kolla facebook lite snabbt sedan blir det nog sova skulle jag tro.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback