Lördag

Börjar vara ganska less på mina helger nu, ensam med Jonathan precis som på veckorna. Tommy får bara jobba och jobba...fan har inte varit ledig på flera helger nu, skulle kunna slå kossan som sa upp sig bara sådär från jobbet så Tommy får ta på sig ALLT!

Sen spelar jag det mest tråkiga spelet på datorn man kan tänka sig men äsch lördagen lär ju ändå inte bli bättre så jag fortsätter spela skiten så den tar slut någon gång iaf. Funderar på åka hem nästa helg till mina föräldrar, känner att jag vill tänka på annat och må bättre än jag gör just nu. Så less på vara ensam hela jävla tiden :( Och inte hinner jag åka iväg och träna heller så man får komma ut och se folk och bara känna sig duktig...FYFAN! Så less på allt just nu...:( (ja jag vet att mammor läser min blogg, men varje dag kan inte vara toppen...och för er som är nya på min blogg sedan jag blev mamma o gravid, vet ju inte heller om min bakgrund. Men jag mår dåligt ibland riktigt jävla dåligt...går upp och ner och vintern är som värst...går säkert snart över. Så tänk inte att jag fått nån förlossnings deprition, för det har jag inte...jag är bara jag HAHA :P)

Nä nu ska jag ta en alvedon så jag kanske slipper denna fruktansvärda mensvärk, hade nästan glömt hur det känns att ha den, men den gör sig väääl påmind just nu :P

Kommentarer
....

Hur går de med körkortet??

2010-01-16 22:11:42
madde

vad jobbigt!! känns som du kanske skulle behöva göra nått roligt kanske!

har du ingen som kan passa jonathan så du texkan träna!

min sambo är borta 12 timmar per dag! Åker vid 04-tiden och kommer hem vic 15-tiden!

han jobbar även helger! MEN han jobbar ju åt sin pappa ochså! och ska en dag ta över företaget,så han har lite att göra.därför de blir mkt jobb!



men jag tycker jag hinner göra allt möjligt ändå! springa på stan, träna ja lite allt möjligt..!

du skulle bott i matfors och gått på gymmet här..jag tar ju med mig ella!! hon sitter på golvet och leker medans jag kämpar!:D det är helt OK för personalen där dom stänger av musiken när vi kommer..

så de är skönt! för innan trodde jag ALDRIG att jag skulle hhinna med träning! men jo nu flera gånger i veckan!



jag har ochså haft det jobbigt med migg psyke! väldigt jobbigt :/ Har jätteproblem med ångest å sånt!:( MEN det har blivit mkt bättre sen jag fick ella!

men joo försök kom ut å gör nått..du kanske behöver tid för dig själv..gå på stan en sväng själv, eller kanske träna, eller kanske bio med en vän..:) så kanske de känns bättre! för det är du värd!

men ja alla har vi mammor jobbiga dagar! dom som säger att dom inte har det kan ju slänga sig i väggen! haha för dom ljuger!

dock är jag faktiskt ärligt typ alltid glad, de säger alla hur orka du va glad jämt..hmm vet inte jag bara är sån..

men när jag är arg/Irreterad visar jag det ytterst sällan!:D

kram på er!

2010-01-16 23:25:08
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Madde

Cattis, du vet att det är bara att höra av dig om du vill ha barnvakt åt Jonathan nån gång, både under en dag eller över en natt! Om du vill träna eller göra något annat själv, kanske bara va hemma själv några timmar och göra INGENTING..=) Det kan man verkligen behöva! Jag förstår dig precis, för jag känner likadant som du vet. Fast Andreas är ju iaf ledig på helgerna som tur är! Så då får jag ju sällskap iaf.. Men som sagt, var inte rädd för att höra av dig om du vill ha hjälp! Vet att jag är dålig på att svara i telefonen MEN jag lovar att skärpa mig! =) Och du är alltid välkommen hit om du vill ha sällskap!! Självklart får mammor känna som du gör och ha dåliga dagar..och jag förstår att du känner så när du bara sitter hemma själv och Tommy jobbar hela tiden. =/ Men kom ihåg vad jag har sagt nu gumman, bara att höra av dig om du vill ha hjälp eller sällskap! =)

2010-01-17 11:46:04
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback