Måndag

Ja då var det ännu en ny vecka, tycker tiden går så fort. Inte för att jag klagar börjar vara rätt less på vinter och kyla redan, även fast vi tyvärr har måånga månader kvar. Var tänkt att jag egentligen skulle haft körskola klockan 7.00 men eftersom Tommys kollega har sagt upp sig bara sådär var Tommy tvungen jobba även fast han var ledig så det blev ingen körning för mig. Tack kunde ju Tommie fixa en ny tid redan nu vid två idag så jag inte förlora den. :) Så ska göra mig klar snart att åka ner och köra en dubbel med Fredrik, går säkert bra :) Och frågade Maria om hon kunde ta Jonathan den stunden  jag är nere och det kunde hon, tack gumman. Skulle även bli körd dit ner, blir ju bortskämd idag ;) Men jag uppskattar det något extremt ska du veta.

Kan ju ta och komma förbi och fixa så du kan fortsätta spela dina spel senare också ;) Hehe så slipper du bli arg efter 40 min.

Sen är Tommy ledig imorgon så jag tror faktiskt jag kommer åka ner på körskolan och plugga lite trafikregler det som jag alltid åker på...blää.

Lovade även Emma att blogga om hur det går med min bok och hur jag gör och vad jag använder mig av. Hinner ju inte nu eftersom jag ska iväg och köra, men Emma jag ska försöka hinna under dagen annars kommer det imorgon :)

Men kan ju visa er en sida till =) (fick inte visa Tommy, så har målat över honom..ska inte vara vit egentligen)



Och sen hoppas jag på finväder imorgon så jag o Tommy kan gå ut och ta nya vinterkort råkade göra kortena lite väl ljusa, visst är det fint också men jag ville ha den vintriga känslan inte studio ;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback