Onsdag kväll

Sitter bara och ser på tv nu med Tommy och funderar på morgondagen. Vi ser väl hur det går jag hoppas jag iaf får en bra uppkörningssnubbe så det inte blir som sist. Jag kan ta att jag misslyckas, men jag vill inte ha någon idiot brevid mig när jag gör det... :/

Hade lite trist och kände jag ville göra något med en gammal bild på mig och lillgubben :) Ser ju ut som en sliten kossa just nu haha...har inte ens orkat haft något annat än mjukiskläder på mig på flera dagar och kamma säkerligen håret för några dagar sen när jag duschade. HAHA livet är hårt som mamma...känner mig så sliten och ful just nu allstå, känns som jag åldrats 10 år...



Kommentarer
madde

jag BOR i mina mjukiskläder, ocn oborstade hår, tyvärr:D Ja visst fasiken känns de som man åldrats typ 10 år:D

2010-01-13 23:40:35
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback