Sola & bada

Idag har vit varit iväg på stranden :) Mysigt värre. Jonathan var så snäll hela tiden utom att han bara ville dra mig i håret sista timmen hehe..men men sånt är livet :) Nu har vi båda fått lite käk i magen, jonathan sitter och leker inne på rummet sitt och jag håller på svettas ihjäl av denna enorma värme. Kanske blir stranden imorgon igen, men behöver köpa mig en bikini :) Så kanske ska åka och kolla imorgon på morgonen efter någon billig sådan bara. :)

Dessa bilder är kanske inte i högsta kvalla för det är från min mobil, men rätt okej ändå :) Hade inte med mig någon av kamerorna, funkar detta med :)

Ha en härlig dag/kväll i sommar solen!












Kommentarer
Emma Viklund

Fin ny design du har :)



Var finns den där badstranden? Ser mysig ut... Mycket barnfamiljer där?

2010-07-14 13:32:08
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Emma Viklund

Sv: Vad mysigt, såg ut som en trevlig badstrand :) Nej har bara badat fötterna i havet med Viggo, har varit alldeles för kallt att bada där.. Men vill besöka någon sjö i helgen kanske :) Roligare att bada då...

2010-07-15 08:12:57
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback