Älskar er <3

Måste bara säga en sak, jag är lycklig så förbannat lycklig. Och jag tycker synd om alla människor som ska behöva vara i dåliga förhållanden, att de inte får uppleva den äkta kärleken. Tommy du gör mig så lycklig, och att jag fortfarande efter 6 års tid sitter och kollar på klockan o längtar att du ska komma från jobbet. Och nästan alltid får jag en puss och en kram.

Jag älskar umgås med dig, och jag vet du älskar umgås med mig. Vi har roligt nästan hela tiden, även om vi bara sitter i soffan o ser en film.

Den dagen då åskan gick o du satt på en vespa i ovädret, hade jag den värsta paniken jag någonsin haft, jag trodde jag skulle förlora dig, jag grät och grät o när du äntligen ringde så började jag gråta av lättnad.

Vi kanske inte alltid varit så snälla emot varanda genom åren, det kan så vara. Speciellt inte första året, men vi tog oss igenom hinderna längst våran väg. Och för snart 1 år sedan blev vi en liten familj. Och jag tackar dig Tommy för våran son ♥ utan dig han det inte blivit en liten Jonathan som skulle hålla mig sysselsatt hela dagarna ;)

Det enda jag ville säga egentligen är TOMMY jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är verkligen den bästa killen/mannen för mig. ♥

"älskar dig så länge solen är varm
och vattnet är blött"


Kommentarer
susanna andersson, Jonathans farmor

Vad gulliga ni är !

2010-07-06 18:48:40
susanna andersson, Jonathans farmor

Vad gulliga ni är !

2010-07-06 18:50:06
Molly

Så fint =)

2010-07-06 23:30:05
URL: http://babypurple.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback