Hos mamma & pappa

Är ju uppe hos mamma & pappa jag o Jonathan. Och har det riktigt trevligt, tar det bara lugnt och njuter av att vara mera på landet och känna den friskare luften. Blir att jag åker tillbaka till Sundsvall på fredag igen, får hoppas på bättre väder nu när jag kör nere igen än när jag körde upp. Var ju spöregn och fruktansvärt väder för sitta i en bil och köra 35 mil. Men Jonathan var snäll och nästan glad hela vägen, stanna även av en sväng i Ö-vik och gick in på MAX för gå på toa och byta på Jonathan. Vem är det inte som står i dörren till MAX utom Marie en gammal kompis från Ö-vik. Hon har med sig sin lille son Rasmus, vilken liten sötnos, ska höra av mig i tid nästa gång jag kör upp så kan jag kanske svänga förbi Domsjö innan jag åker upp :)

Vad har jag gjort hemma då?
Mesta dels faktiskt bara tagit det lugnt, men även hjälpt pappa med veden på gården, blir nog att forstätta idag när jag kommer tillbaka från stan. Finns en hel del de har ju fällt stor björken som stått på gården LÄNGE så det är mycket ved och jobb om jag säger så.

Men nu ska jag berätta något roligt istället :P

Jag gick nyss från min farmor för köpa något att äta till lillen. Och vet ni vad jag ser EN ÄLG!!! Kommer springade mitt inne i stan haha...folk ser helt chockad ut och vilket liv det vart =) Hon såg så förvirrad ut den stackars älgen och tydligen hade polis ett himla jobb att fånga in älgarna det var tydligen två som var på rymmen men jag såg bara en.

Och jag har tyvärr glömt båda kamerorna så blir inga bilder tyvärr tagit några med mammas kamera :)

ni får ha det bra nu ska jag ut i solen!

Kommentarer
marie

klart du ska komma förbi här:D

2010-06-14 19:54:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback