Min lilla bil :(

Ja såhär ser bilen ut efter krocken, har bestllt nytt baklyse, ska även beställa en ny framskärm på vänster sida. Och kommer få hjälp att knacka ut skadorna o sånt. Bilen blir kanske inte den vackraste men den rullar på bra o drar fortfarande vääldigt lite bensin :) drar ju någonstans mellan 0,6-0,5 och det är en kombi så klaga gör jag då verkligen inte :)



Snart är du hel igen ♥





Idag blir en städ o tvätt dag, körde massor med vita kläder igår i en liten "behandling" hehe för hålla kläderna sådär härligt vita som man vill ha dem på sommaren ;) Inge sol idag så blir nog en inne dag om inte vädret vänder. Hade ju hoppas på kunna få lite färg av solen men men...Var o sola igår och fick ju lite färg där iaf. IAF fräknar ;P hehe

I helgen blir det Cityfestivalen i helgen, så nu hoppas vi på härliga väder SNÄLLA!!

Nä nu ska jag gå o ta upp Jonathan som vakna tidigt o ville ta en vila vid 10, men nu hör jag han ligger o ropar på mig :)

Ha en härlig torsdag

Kommentarer
Madde

Hörru kan inte du göra en ny bloggdesign åt mig?? :D Snäääääääääälla =)=) Var ju såå längesen nu ju..

2010-06-22 23:28:01
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback