Fredag

Idag har vi vart och hälsa på i Ulrikas nya lägenhet, och Jonathan fick även träffa Amanda en sväng. Jag har ju glömt säga att Jonathan har ju börja krypa FAST självklart på sitt eget sätt som allt annat han gjort ;) Kryper med ett ben hängade efter sig ;) hahaha

Imorgon ska vi fixa Jonathans rum, och plocka ner den stora datorn, använder den ju nästan aldrig längre sedan jag har bärbara. :) Så den tar bara massa plats och nu när han är såhär gammal o snart 1 år behöver han ett rum som han kan leka i och inte ställa till en massa oreda ;) hihi.

Sen kommer Ulrika förbi imorgon och ser köket som hon inte hunnit gjort än, även ville hon ta sig en titt på det nya akvariumet som är så vackert. Ska ta ett bra kort någon dag,  men det går aldrig få den där riktiga känslan som när man ser det...men jag ska försöka iaf. Blir kanske en sväng till Ikea också om vi ska fixa Jontes rum kan det ju behövas någon hylla eller nåt. :)



Just det den snygga cardiganen han har på sig köpte vi igår på Cubus gick på 149 kr vilket jag verkligen inte tycker är dyrt för en sådan fin cardigan :) Älskar färgen.










Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback