Whiplash :(

Har riktigt ont i nacken :( O även varit hos läkaren o fått konstaterat att jag fått en whiplash :( Läkaren fråga mig om jag jobba eftersom jag skulle behöva bli sjukskriven några dagar, men jag är ju mamma ledig, men det är ju ett jobb på heltid. blir att inte lyfta Jonathan mer än vad som verkligen behövs...:(

Tommy jobbar så får ingen hjälp heller.....Ja bara hoppas värktabletter hjälper, ska handla lite olika idag så jag får testa mig fram.....

"Herregud Tommy, alla vi har ju krämpor i livet som man måste leva med...."

Kommentarer
Michaela/ smaragd

Men du vännen.. VArför blev du inte sjukskriven några dagar, så kunde Tommy vara hemma o vabba eller ta föräldradagar?



Bra att du gick till läkaren! Hoppas du blir bättre snart!



// kram

2010-06-17 08:53:48
URL: http://astonrocker.blogg.se/
Emma Viklund

Men fy då gumman! :( Ta det lugnt nu, tycker Tommy ska vara hemma ja!!



Kan du skriva här i bloggen om vad som hänt?

2010-06-17 09:08:20
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback