Fredag

Idag är det fredag, och solen skiner så vackert utanför. Och jag har kört pilates även idag. Men imorgon blir det nog ett uppehåll 1 dag. Hehe behövs efter gårdagen o dagens rump/lår träning...uuh. :) Men ack så härligt. Känns som jag börjar få tillbaka min gnista som varit vääldigt svag länge, men nu är den upptänd igen. Men jag kommer inte äta på något annat sätt, jag tränar för jag vill. Jag mår bra av det, sen tro det eller ej, jag har älskat träna och jag saknar det sååå mycket den där gnistan jag hade, skulle göra vad som helst för få den lågan brinna igen. Jag märker att den är på väg men låångt kvar från då jag knappt ens kunde sitta stilla.

Och nu kanske jag ska uppdatera om min älskade son lite också :) Jonathan mår så bra så. Växer och frodas, gav honom nyss middag och fick lite kräm efteråt, nu försöker jag få honom sova men han verkar inte vilja...får se hur det går.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback