Jävla vatten!

Uuuha, jag trodde fan jag skulle kräkas idag när jag skruva på kran, och ut rinner SVART vatten.....Jag tog med mig Jonathan och hans nappflaska upp till min granne och fråga om hennes vatten var lika dåligt. Men icke bara vårat vatten som var äckligt, så j ag tog vatten från Berit och är kvar däruppe än eftersom Jonathan har somnat. Sen ska jag gå hem och se om jag kan sätta på en tvätt om vattet är rent vill säga!!!!

Idag känner jag mig INTE på topp, men det får funka iaf...har migrän och känner mig bara yr och konstig :(

Ni får ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Anonym

vad gör du för pilates program? om du gör på youtube vilka? blir verkligen jätte inspererad av dig ! Keep it up!

2010-03-15 16:40:48
cattis

Kul och höra :)



Jag du skrev ju ingen blogg/mail så jag får vara dig här då :)



Kommer skriva mer om min pilates träning på min träningsblogg. :) Jag började för mååånga år sedan med Winsor pilates (tv-shop) Nu har jag byggt upp ett program som passar min kropp bäst. Så jag använder inga filmer längre. Men det finns super BRA på youtube. Har du Familjeliv så kan du gå med i våran tråd om just pilates där finnas massor med tips :)http://www.familjeliv.se/Forum-5-64/m51192793.html

(man behöver inte vara medlem för att läsa, men för att skriva )



Tråden är nystartad men vi blir nästan en ny varje dag :) så tror vi kommer bli ett par stycken som skriver om våra resultat och försöker insperera flera :)



Har du flera frågor om pilate så skriv på min träningsblogg så kanske jag kan göra et inlägg om det då =) Ha en härig dag

2010-03-15 17:05:48
URL: http://cattisviktblogg.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback