Jontes nya Vrååålåk :)

Idag har vi varit på Barnes Hus och köpt Jonathan en Carena Lieback Lux vagn, och enda jag kan säga är att jag tycker den är toppen. Jonathan var jätte glad när vi testa den inne på Willys när han kunde se alla människor och saker runt omkring honom. :)

Var inte heller nå dyr. 995 kr och då fick man med ett vindskydd för bena :) Som annars skulle gå på någon hundring extra. Nu väntar vi bara på härliga vår och barväg så kan man även ta promenader med denna lättsamma lilla vagn :)

Inge mera ryggont :D





Ursäkta för den extremt dåliga kvallan på filmen, men jag var tvungen visa vad våran busunge sysslar med hahaha :P Går inge bra att filma emot ljuset. Är han inte på gardinerna är han på något annat. Blomman i vardagsrummet är väääldigt poppis så där får man passa heeela tiden hehe.




Hehehe Jonte gillar musik, gungar till takten ;)

Kommentarer
Emma Viklund

Vagnen ser så fin ut och jag kan tänka mig att den är underbar att köra! :) Vad söööt han är då han gungar till musiken!!!! xD Haha! Busungen!

2010-03-18 10:02:05
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback