sorry

Ledsen för den extremt dåliga uppdateringen, men vårat internet har varit totalt borta flera dagar. Men nu ska det funka som vanligt igen kan man ju hoppas :)

Kommer lägga upp bilder under morgondagen på lilleman och kanske våran ute kväll i lördags, får se hur jag gör. Tycker bloggen är så himla seg hela tiden...

Idag har jag för det första njutit av 1 dag då Tommy inte jobbar (tyvärr varar den inte längre än 1 dag :(:(). Sedan på eftermiddagen bjöd jag Madde på en solning, så nu har jag fått liiite mera färg iaf. Ska sola 1 gång till nu i veckan och försöka få upp lite färg så man inte är sååå fruktansvärt blek.
Körde även 60 min Winsor Pilates nu under kvällen. Har kört pilates nu närmare 1 vecka varje dag igen. Ska försöka bygga upp lite muskelstryka i ryggen, magen framför allt. För jag får så lätt ont i ryggen nu förtiden. Sen tycker jag pilates är det som funkar för mig bäst hemma. :)

Nä nu ska jag lägga mig och se film, och förhoppningsviss sova gott?


Kommentarer
Madde

Välkommen tillbaka till nätet=P

Hoppas allt e gött me dig o lillemannen!

2010-03-03 09:55:54
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback