Tack älskling <3

Min älskade Tommy har köpt mig 2 parfymer för vi snart varit tillsammans i 6 års tid. Hinner komma lite före innan 31 mars men det gör ju inget =) Jag vet ju att det är en gåva iaf :)

Det blev en

True Star Gold - Tommy Hilfiger 30 ml

Escada Marine Groove båda 30 ml :)


har ju haft True star gold innan och jag älskade doften. Köpte den på taxifree när vi åkte till Bulgarien den luktar så friskt och härligt :) 209kr

Sen har jag sniffat på Escadas nya sommardoft nu ett tag men tyckt den var sååå dyr men hitta den på internet för ett helt okej pris så jag klagar inte :) 295 kr :)




Kommentarer
Madde

Hehe men cattis vi gick ju på premiären till New Moon oxå!! =) Men ja klart vi ska gå på premiären av Eclipse med! :D

Och nu håller jag tummarna att vi kan gå ut ikväll!! Skulle vara så skojj, längesen vi gick ut bara du och jag! =)

2010-03-26 08:56:33
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback