Testat nya jackan

Idag var så härligt och fint väder så Jonathan fick ha på sig sin vårjacka (det är en riktigt varm vårjacka) Och han var såååå fin såå i den.





Och resten av dagen ska vi bara ta det lugnt, jag ska tvätta och plocka lite får se om Tommy orkar hjälpa mig han har ju fortfarande fruktansvärt ont i axeln.

Sen har jag varje dag nu kört pilates, på måndag blir det 2 veckor och det händer grejer vill jag lova. Hela min kropp känns fastare för det första och jag ser skillnaden på bena och magen börjar även se lite mera tränad ut :) Så jag kommer fortsätta älskar ju den träningsformen. Nä ajg fått riktig synliga resultat så kommer ni få se :) Håller även på trappa ner colan, har lärt mig av mina misstag att jag kan inte sluta bara jag är beroende så nu är det liiten burk om dagen och det funkar bra. Förut 1-2 LITER om dagen hehe.

Nu ska Tommy ge gossen mat, sedan blir det ett härlig bad för honom. Kanske en promenad om vi hinner med det idag. Annars blir det nog imorgon nu när solen skiner så fint. :)

Ha en härlig lördag!

Kommentarer
MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

Snygg den var vart har ni handlat den??

2010-03-13 16:47:08
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

jaa :D är på jakt efter en bra vår jacka till tösa här hemma med.. :P hittar massa snyggt så scvårt o bestämma sig haha

2010-03-13 20:38:18
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback