Tisdag

Nu var det några dagar sen jag skrev. och jag är jäätte dålig att uppdatera med bilder, men jag sitter inte mycket vid datorn om dagarna längre eftersom jag har en son som hittar på rakartyg hela tiden hehehe...

Min morgon starta klockan 9.00 med ChaLean extreme burning challange på 45 min. Vilken jävla rivstart hahaha jag var DÖD. Detta program kan liknas med arme träning hahaha....Sedan blev det på eftermiddagen ett 45 min pass pilates :) Så jag har rört på mig bra idag.

Idag har Madde & Amanda varit förbi jag bjöd på lunch och vi prata massor, ganska mycket om pilates, jag visa henne även lite övningar som hjälper trimma magen och bena :) Sen har jag lagat middag till oss och bara tagit det lugnt. Hämta ut mina parfymer och fan vad gott de luktar :) Och True star påminner såååå mycket om Bulgarien :) ååååh varma sommarkvällar med GOOODA drinkar och glada humör :D Mmmmm det är minnen :)  Sen nya escada luktar vääldigt gott, ganska mycket bär :)

Imorgon kommer Sussi vid 8.30 så blir tidig morgon för oss, ska ut och handla och göra lite ärenden. Faktiskt bra för då går inte hela dagen. Sedan ska jag tvätta det jag ska ha med mig hem för både mig och jonathan. För mamma kommer ju på torsdag sedan på fredamorgon ska vi åka upp till Robertsfors och jag blir bort ca 1 vecka.

Nä nu ska jag bara sitta vid tv och koppla av försöka känna lugnet även fast det är fruktansvärt svårt. Har ju fått en pigghet av jag vet inte vad...behöver knappt sova men ändå är jag skit pigg hela dagarna...otroligt :D Säkerligen träningen som gör detta. Tyvärr blir jag lite rastlös också men det tar jag hellre än att jag bara vill ligga och sova :P

Byee

Kommentarer
Emma Viklund

Vad roligt att höra från er :) Kryper han nu Jonathan? Tänkte eftersom han hittar på rakartyg och du inte hinner sitta vid datorn längre? =)

2010-03-30 23:40:54
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback