Tisdag - Solen skiner

Idag ser det ut att bli toppen väder, och vi ska iväg och hämta ett stort riktigt vackert akvarium. Jag vet ni som inte fattar er på det vackra och roliga med ett akvarium behöver inte säga ett ord :) För jag älskar ha små hav i mitt hem, det ger sådan underbar hemkänsla.

Diskusar följer också med och två guld malar, fanns massa annan fisk också men vill inte ta tetror och sånt i detta akvarium. Ska bara gå ciklider :)


Till något annat...Jonathan har börjat dra sig fram på rumpan hahaha ser så himla roligt ut, tror faktiskt ungen kommer hoppa över att krypa...jag tror verkligen det. För han har andra sätt och det funkar för honom så vi ser väl. Blivit riktigt duktig på stå och gå med hjälp av oss :) Man kan höra vissa ord om man lyssnar noga inne i babblet ;) hahaha

och imorgon blir han 10 månader, bara 2 månader kvar tills 1 år!!!!!!! Herregud vart har tiden tagit vägen.

9.de september börjar han på dagis, blir säkerligen skoj för han.

Sen väntar jag på att få hem testbågar till nya glasögon, tänker inte köpa några dyra hos en optiker NEVER NEVER. Så nu vet ni en bra födeledags present ;) hahaha nya ögon





Kommentarer
mormor

mormors goding vi väntar er till helgen. Nu har björken fallit ända in i det sista satt det fåglar kvar o protesterade i toppen. Men myrorna ville ha trädet det avgjorde saken.

2010-05-25 20:17:14
Madde

Mer bilder och mer uppdatering nu Cattis!!! =) Vi vill ju se hur ni har det där uppe! Krama Jonte från mig och hälsa dina föräldrar!

2010-06-01 09:48:03
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback