Mår illa :(

Känner mig nästan åksjuk, verkar få den slags magsjukan som gör man mår konstigt. Jonathan fick att han spydde Tommy fick sitta på dassa 1 dygn och jag mår konstigt. Imorgon är jag hemma med Jonathan eftersom tycker inte vi ska smitta Sussi o komp, men bara jag själv känner magen är stabil så ska jag jobba på söndag. Vill inte förlora massa pengar, som tur får man ju ta VAB från första dagen iaf.

Om jag mår bra imorgon och vädret är lika underbart som det varit idag ska jag klä på mig och gossen massor med kläder och gå ut och ta lite kort. Han är ju inte dålig längre utan har ju och göra med smittrisken.

Börjar jag vara sugen på bebis igen? Ja är nog svaret på den frågan...men det blir inte än på ett tag iaf. Ska jobba ihop massa pengar först. Sen kommer nog Jonathan få ett syskon om allt går som det ska :) Kanske ett 2012 barn :)


Kommentarer
Madde

Haha ja men hon hittade påsen och skulle absolut ha den med :P Ja det är nog taget utan blixt, fast det vart så automatiskt eftersom det var så ljust där. :)

Guud vad söta bilder!! Man saknar verkligen den tiden!

2011-01-15 09:02:34
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Susanna Andersson

Man har glömt hur liten han varit. Såg ut som en liten kines, precis som Tommy gjorde. Myspysen.

2011-01-15 13:43:16
Madde

Näää du jag har saknat den tiden LÄNGE =)

2011-01-15 23:19:55
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Susanna Andersson

Nej, nu får det väl vara dags för en uppdatering Cattis!Över två månader sen sist!

2011-03-22 08:25:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback