1 dag innan min prins är 2 år

Ja idag är det bara 1 dag kvar inte ens det eftersom det är kväll nu, imorgon blir gossen 2 år. Fattar inte vart tiden tagit vägen någonstans. Jag var nyfyllda 23 år gammal när jag fick Jonathan idag är man 25 år och inom loppet av ½ år är man tvåbarns mamma...snacka om sjukt vad tiden rullar på.

I dag har jag varit upp och firat Emmas My som blev 6år, sen åkte jag till Granlo och köpte duplo lego av en på blocket, och det var verkligen ett klipp som jag är hur nöjd med som helst :) Plus massa extra klossar, sedan var det ett tåg som är som en liten cirkus och ännu en bilaktig sak tror det var en grävskopa :)










Sen har vi börja fundera ut lite namn på bebisen i magen, eller rättare sagt namnen har funnits länge. Har sagt redan innan jag blir gravid igen att min nästa son ska heta Alexander, haha. Så, så säker är jag på att jag skulle få en gosse att jag var säker redan innan jag vart gravid ;)

MEN om jag nu skulle ha så fel som jag bara kan ha, så ska hon heta Amelija....MEN det är en pojke och han ska inte få heta ett tjejnamn ;)







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback