Handlat 2 års present

Hade från början tänkt att köpa Brios trätågbana, men när jag läste att man kan kombinera denna med andra träbanor så är detta en bra bas. Så ser man ju också om min gosse har nåt intresse så slipper man kasta så mycket pengar i sjön. Allt detta gick ju bara på lite över 250 kr, skulle jag köpt Brios så hade jag nog fått räkna med 700-1000 kr för liknade...

Tänkte även vi skulle köpa nåt mer tror det blir nästa skattkammar bok. Sen har jag ju även i uppdrag att köpa presenten från hans mormor & morfar. Och då funderar vi på köpa mera duplo lego.



Sen försökte jag hitta fingerfärg men hitta det inte, så det ska jag kolla efter nån dag här nu, om det blir innan eller efter hans födelsedag väntas och se.

Och Madde du ville ha tips,
Som man säger lego går alltid man kan ju inte ha för mycket eller kan man? ;) Sen vanliga kläder är inge fel heller :) Dock har han väldigt många byxor som han redan nu måste växa i hehe :) Men tröjor och sånt går ju som smör i solsken på dagis :P Lite ritsaker, gillar ju allt som har med bilar att göra...hmm ja men det är nog det jag kan komma på såhär :)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback