Ny säng :)

Prata med min älskade mor, och de kommer stå för Jonathans nya säng som en 2 års present, men jag och mamma åker och köper och fixar med allt veckan hon kommer ner :) Men känns som det är lika bra ta tag i detta med sängen innan jag blir för stor, plus redan nu börjar jag verkligen känna av alla lyft jag gör, sen kommer olyckan vara framme snart annars och han kommer ta sig över.

Nu ska man bara fundera ut vilken av dessa han ska få :)




Sen kan jag berätta att det varit en vääldigt aktiv liten sak i magen idag på förmiddagen. Fick flera flera små sparkar/buffar under hela förmiddagen. Mysigt nu vill jag ha dem ännu starkare men sen får det vara bra ;) hehe

Nu står Tommy i köket och lagar middag, och jag sitter och ser på nyheterna och funderar verkligen hur en enda människa kan ställa till med så mycket onska. Så fruktansvärt detta som hänt i Norge, ikväll ska jag tända ljus och tänka lite extra på de som mist livet plus deras efterlevande.

Ha en fortsatt bra lördag

Kommentarer
Sara

Hugo har också varit på väg att klättra över flera gånger, så vi har också bytt. Jag gillar sängen i mitten. Den skulle vi köpt, men det blev en brandbilsäng istället.

2011-07-23 22:23:20
URL: http://borderkillarna.blogspot.com
Sara

Det går faktiskt jättebra med ny säng, fast jag måste gå ut ur rummet när jag läst klart sagan för kvällen, annars kommer han inte till so, utan ska springa runt och busa istället. Men när jag har gått ut somnar han nästan direkt :) Perfekt!

2011-07-25 14:30:16
URL: http://borderkillarna.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback