Vecka 17

Eftersom jag redan en gång innan har lagt upp vad som händer i olika veckor så tänker jag faktiskt inte göra det. Plus att alla andra har dem också som varit/är gravida så många har läst dem redan!

Kan istället berätta att jag känner sparkar flera gånger om dagen, mest på morgonen faktiskt. Jonathan var aktiv på kvällen...men vi ser väl om denna också blir en som ska hålla mig vaken på nätterna ;) Jag mår illa än men mycket bättre än när jag vänta jonathan det kan jag verkligen säga. Vissa dagar mår jag knappt ens illa, och skulle det inte vara för denna värme tror jag det skulle vara ännu bättre.

Verkar som magen blir bredd även denna gång, men jag skulle säga den är ännu breddare än när jag vänta Jonathan....


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback