Ikväll blir det myskväll

Ikväll så har vi bestämt att det blir film gotta och massa tända ljus när gossen har kommit i säng. Kanske om man har lite tur får man massage också, skulle verkligen behövas min kropp känns som den ska gå sönder sedan gårdagens fotografering. Sen måste jag skriva klart den sista uppgiften om kvinnlig & manlig omskärelse. Men jag har många åsikter och tankar så det ska nog gå rätt snabbt ändå. Sen hade jag ju tänkt åka och kolla på barnkläder men jag ville inte åka själv så det blev inte av. Tommy påstod han hade så ont i nacken, och ingen annan ville......

Ha en fortsatt skön söndag. Jag är så tacksam jag har min familj för jag känner att detta är verkligen inte en bra dag. Känner mig väldigt ensam och nere...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback