Onsdag 7 september

Den stora frågan är ju vad man ska fördriva dagen med? Tänkte jag skulle iaf ta och sätta på en tvätt. Och Jonathan är med Tommy och hälsar på farmor och håller henne sällskap under dagen. Så jag är helt ensam och det är INGET jag klagar på hehe..

Imorgon går jag in i vecka 22, och vet jag har en tid till BM nu väldigt snart men minns inte tiden så måste ta och ringa :) Sen ska jag även kolla lite med mamma hur hon jobbar för jag börjar bli sugen på en resa hem till mammsen & pappsen.

Och på fredag önskar jag bra väder för då ska jag och en tjej vid namn Micahela, träffas och ta en fika surra och prata om dit och datten. :) Trevligt träffa nytt folk, verkar vara en super mysig brud :) Så det ser jag fram emot.


Ge mig en vacker höstdag nuu ;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback