Provas först

Idag var jag på Birsta och köpte en tunika, ett linne och detta hårband som Jonathan ville testa haha. Det är ju för stort för Wilma men jag ska ta och klippa av det och sy in det så det passar henne. Tycker det var så otroligt sött. Och blir det inte att jag beställer någon av hårbanden från USA så kommer hon få ha detta på dopet (blir dock en ny då eftersom denna lär ju vara för liten då )

Imorgon ska jag på mammaträff, ska bli trevligt att träffa några av dem man pratat med nu under senaste månaderna. :)

Sen blir det nog mamma/gravid träff nästa tisdag i stan också med massa Sundsvalls mammor och blivande mammor. Kan också bli mycket trevligt. Kul att faktiskt göra nåt som jag annars inte brukar göra...


Kommentarer
Madde

Vart köpte du hårbandet då? =)

2012-02-15 08:54:34
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback