Aaaj

Fy vilken natt jag fick genom lida...När vi skulle lägga oss igår, så var Wilma inte alls överdrivet nöjd och hon låg i sin säng och Tommy var inte i närheten (han lyfter henne oftast till mig på nättern/kvällarna). Så jag ska ta mig till andra sidan sängen via sängen (vilket inte ska vara ett problem??). Jag hinner bara sätta mig upp så säger hela mitt bäcken "pang" det lät verkligen lika smärtsamt som det kändes. Kändes som hela höften på höger sida byte plats....efter det tog jag mig ingenstans, hur jag än satt, låg och försökte hitta någon ställning så kändes det som en kniv satt fast i bäckenet....Sååån frukantsvärd smärta...Kunde inte ligga kvar i sängen så la mig på soffan eftersom den är hårdare och jag ville bara ligga så hårt jag bara kunde. Idag känns det lite bättre men detta skrämmer verkligen mig. Vad i hela friden ska det bli av mig om jag inte ens kan röra mig i sängen (allstå vända mig). Och går jag ut och handlar får jag så ont att jag skulle lika gärna kunna sätta mig ner och bara grina....fyfan för detta. =( Ska ta kontakt med sjukgymnast....och bara hoppas tiden läker ihop min kropp. Lääängtar så tills jag slutar blöda så jag kan börja simma så jag kan bygga upp musklerna runt om för lättare bära upp, sen ska jag även banta bort några extra kg så kanske det hjälper höften lite extra....

Kan ju inte ens bära Wilma på höger sida eftersom då felbelastar jag och får ännu mera ont :(

Jag var bara tvungen att få beklaga mig lite, för detta är fruktansvärt... =(

Kommentarer
Malin - Mamma till Nova & Bebis i magen

Vad roligt att du skrev! Hej! :) Grattis till lilla Wilma, inte länge sen hon föddes ser jag. Kul har vi båda barn födda 09 och 12, snart 12, för min del då :)



Låter verkligen inge vidare det där :( Stackare. Låter som foglossning? Man måste få klaga ibland, det är helt tillåtet!



2012-01-29 13:12:13
URL: http://maammamalins.blogg.se/
Karolina, gravid i v. 35

Sv: kläderna på bilden äger jag redan, hihi.

Men fick i alla fall med mig två amningsbehåar :)

2012-01-29 13:18:30
URL: http://lillamys.blogg.se/
Coquina

Men usch stackare, hoppas det går över snart. Ett stort grattis till fina Wilma förresten =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2012-01-29 15:31:25
URL: http://coquina.blogg.se/
Madde

Jag vet att du är en riktig vän Cattis! Du tillhör både i min familj och som vän ju! Och jag vet att du mått dåligt i slutet av graviditeten så jag förstår att du inte haft ork att komma så ofta osv. Nu när vi har bebisar båda två får vi umgås mer =)

Självklart ska vi ut och festa nått när du känner dig redo!! Vi ska ha lika kul som förr ;) Hehe

2012-01-30 08:28:16
URL: http://maddoxx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback