Fyndat på slutrea

Var iväg en sväng på Birsta och sprang in på Cubus och fynda lite bebiskläder åt Wilma. Det var slutrea så det var riktigt bra priser på kläderna. Köpte storlek 62 så får ju se när hon växer i dem :)

Två bodys stl 62

En underbar turkos dress stl 62


Sen gick jag in på Lindex och köpte ett par vita strumpbyxor, 2 par strumpor och 3 par byxor för hon har nästan inga byxor i storlek 56 så blev 2 stycken och 1 par 62 :)

Leggings jag fynda för 20 kr i stl 62, 2 par strumpor & strumpbyxor som hon ska få ha till klänningen som jag fynda igår på tradera. Hon ska få ha på sig dessa kläder när vi ska fota för tidningen. (och JA det ska vi denna gång haha).

De rosa är 56:or (och jag minns dessa funkar läänge för man kan ju förlänga om man viker ner mudden, hade flera par av dessa till Jonathan och de kunde man använda längre än alla andra byxor :) och den lila är en 62.a


Så gick inte jätte mycket pengar men fått en del kläder för de pengarna jag la ut iaf :) Sitter ju och väntar på veta ÄN vad min mammapenning blir....jobbigt inte veta....


Sen har Sussi (Wilmas & Jonathans farmor) varit förbi med en pyjamas och ett par rosa leggings :)


Kommentarer
Karolina, gravid i v. 35 ♥

Åh vilka fina kläder!

Stort grattis till er dotter Wilma! ♥

2012-01-27 23:04:06
URL: http://lillamys.blogg.se/
Susanna(Jonathan och Wilmas farmor)

Du glömde kaninen!

2012-01-28 15:59:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback