Urk vad less jag är på vänta!!!

Nu var det typ en evighet sedan jag skrev, men har väl och göra med att jag är så otroligt less på vara höggravid och har ingen lust eller ork att varken skriva eller ta en massa kort.

Idag är det 5 dagar kvar till BF men hon verkar inte göra sig orken att titta ut om man säger så. Hon vill bara ligga därinne och GRO!

Men nu vill JAG att det kör igång, less på ha denna jordglob på min mage så nu är det dags tycker mamma!

Ja vad mer ska jag säga? Än att jag är LESS PÅ VARA GRAVID NU! Och inte har jag lust att göra nåt heller....var iväg en sväng igår på Birsta för uträtta några ärenden så det sista är införskaffat inför DIN ankomst.

Och nu ska jag försöka komma på en passande fredagsmiddag.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback